20 Şubat 2016 Cumartesi

Philips Çorba Makinesi ile Nefis Patatesli Pırasa Çorbası

Bir kaç gündür ısrarla pırasa çorbaaı tariflerine bakıp durdum. Gerçi bir tane kendi ölçülerimle bir tarif ile bir çorba yaptım ama tadını size tarif edemem. Tabii yiyemedim. Hemen pintereste başvurdum ve aklı başında bir tarif bularak uygulamaya koyuldum.

Malzemeler: 
4 adet pırasa
1 buyuk boy patates
1/2 havuç
1 orta boy soğan
Salça
Yağ
Karabiber
Kırmızıbiber
Kekik
Tuz

Yapılışı:
Pırasaların yeşil yerlerini ayırıp beyaz kısımlarını ve soğanı ince ince doğruyoruz ve bir tencerede kavuruyoruz. 


Malzemeler henüz diri haldeyken çorba makinesine koyup üstüne küp küp kestiğimiz patates ve havuçları, yağ, tuz, salça ve diğer malzemeleri ekliyoruz. Makinenin parçalayarak çorba yapma düğmesine basarak çorbamızı pişiriyoruz. Sonuç tabiiki nefis. 

Şimdiden afiyet olsun.

0 yorum :

Yorum Gönder