10 Mayıs 2013 Cuma

Tefal Fresh Express Hakkında

Tefal Fresh Express'i iki hafta önce aldım. Cazibesine öylesine kapılmıştım ki o an mağazadaki bir ürün alana ikinci urun yarı yarıya kampanyasından faydalanıp anneme de anneler gününde mükemmel bir hediye olabileceğini düşündüm..

Benim en çok hoşuma giden kısmı tanıtım broşüründe ve kutusunun üstündeki küp küp doğrama aparatı olmuştu. Zevkten dört köşe bir halde eve giderek hemen küp küp havuçlar kesmek, salatalar rendelemek ve böylece sağlıklı beslenme günlerime bu güzel rendenin de katkısıyla geri dönebilmek istedim.
Benim aldığım Fresh Express yeni çıkanıydı. Haliyle bıçak fazlalığı olarak patates dilimleme bıcağına ilaveten makinenin uc kısmına ayrı bir aparat takarak dilimleri küpleme parçası koymuş olmaları ve bu makinenin malzeme koyma haznesi daha büyük.




Ve sevinçle bıçak ve parçayı makinenin ucuna takıp havuçları içine atmaya başladım! Pöff! Sonuç makinenin kutusunun üstünde ve reklamlardaki gibi "mükemmel" küp şekillerinin çıkmaması olmuştu. Tabii bir hayal kırıklığı oluştu. Belki de ben düzgün rendeleyemedim deyip zamana bıraktım. Sonra parmak patates yapma olayına giriştim. Hazneye attıgım patatesler hafif yuvarlanarak çıkmaya başlamazlar mı! Orda da bir hayal kırıklığı yaşayarak, hadi dedim bunu da zamanla hallederim diyerek makineyi kenara kaldırdım.

Makine kötü değil tabiiki!! Rende bıçaklarıyla iki dakikada havuç rendeleyebiliyor, kaşar rendesiyle cevizleri incecik yapabiliyorsunuz. Bu sayede bol havuçlu salatalar yedim diyebilirim.



Bir gün salata için soğan dilimlemek istediğimde baktım ki soğanı kalın dilimler halinde kesiyor. Çünkü dilimleme bıçağının aralığı kalın! Daha sonra Moulinex'in de aynı ürüne sahip olduğunu görüp dilimleme bıçağından iki tane biri ince aralıklı biri kalın aralıklı olduğunu görünce deli oldum tabii. Kızartma için kabak dilimledim sonra.. Ben mi kabakları içine yamru yumru yerleştirdim bilmiyorum onlar da düzgün çıkmadı. Patlıcanı içine atmadım bile...!!!
Kutunun içindeki yemek tarifleri kitapçığını geç farkettiğim için onu görünce ve içindeki tariflere şöyle bir göz atınca içim rahatladı. Bu yazıyı elbetteki bu ürünü kötülemek için yazmadım ama ben kullanıcı yorumları okumama hatası yaparak bu ürünü aldım bari siz almadan önce bir okuyun istedim. 

Anlattığım bu kadar soruna rağmen ürünün bende olmasına sevinmem garip değil mi? Bu arada en çok beğendiğim özelliği ise işler bittikten sonra yıkamak zorunda kaldığınız bir kaç küçük parçadan ibaret. Aslında ben Tefal Fresh Express'i ilk planda almaya iten yegane şey bu diyebilirim.

Yemek kitabında öyle çok tarif var ve lezzetli görünüyorlar ki onları yaptıkça burada yazmayı düşünüyorum. Bu ürüne iyi para verdiğim için doğan söz söyleme hakkımı iyi bir şekilde kullanmış bulunmaktayım. Ama bana kattığı ve katacağı faydaları da yazmadan edemem tabiiki..


2 yorum :

Önce Kadın Sonra Anne dedi ki...

Ben de küp doğrama özelliğinden dolayı alsam mı diyordum bu yorumlar için tşkrler

Unknown dedi ki...

maalesef aynı hataya düştüm, keşke yorumunuzu daha önce görseydim

Yorum Gönder